Матеріали для 2 класу



Тема №4 «Merry Christmas» (6 уроків)
Урок №1
Тема. Пори року. Кольори.
Мета: активізувати тематичну лексику, ввести тематичні одиниці й мовні зразки з теми «Погода. Пори року»; вчити вживати множину іменників і дієслово TO BE у 3-й особі множини теперішнього часу; навчати монологічного і діалогічного мовлення за темою «Погода. Пори року»; удосконалювати навички аудіювання, читання; розвивати увагу, уяву, логічне та творче мислення, естетичне сприйняття дійсності; створювати позитивну мотивацію до навчання; прищеплювати любов до природи; виховувати інтерес до предмета.

Урок №2
Тема. Пори року. Кольори.
Мета: активізувати тематичну лексику; ввести тематичні одиниці й мовні зразки з теми «Погода. Пори року»; вчити описувати пори року; практикувати у вживанні множини іменників і дієслова TO BE у 3-й особі множини теперішнього часу; вчити перекладати речення і словосполучення з антонімами; практикувати в читанні і перекладі речень і запитань з різними граматичними структурами; навчати монологічного і діалогічного мовлення за темою «Погода. Пори року»; удосконалювати навички аудіювання, читання; розвивати увагу, уяву, логічне та творче мислення, естетичне сприйняття дійсності; створювати позитивну мотивацію до навчання; прищеплювати любов до природи; виховувати інтерес до предмета.

Урок №3
Тема. Пори року. Свята.
Мета: активізувати тематичну лексику; ввести тематичні одиниці й мовні зразки з теми «Погода. Пори року»; вчити описувати пори року; практикувати у вживанні множини іменників і дієслова TO BE у 3-й особі множини теперішнього часу; вчити перекладати речення і словосполучення з антонімами; практикувати в читанні і перекладі речень і запитань з різними граматичними структурами; навчати монологічного і діалогічного мовлення за темою «Погода. Пори року»; удосконалювати навички аудіювання, читання; розвивати увагу, уяву, логічне та творче мислення, естетичне сприйняття дійсності; створювати позитивну мотивацію до навчання; прищеплювати любов до природи; виховувати інтерес до предмета.

Урок №4
Тема. Пори року. Свята. Різдво.
Мета: активізувати тематичну лексику; ввести тематичні одиниці й мовні зразки з теми «Пори року. Свята. Різдво»; вчити описувати пори року; практикувати у вживанні множини іменників і дієслова TO BE у 3-й особі множини теперішнього часу; вчити перекладати речення і словосполучення з антонімами; практикувати в читанні і перекладі речень і запитань з різними граматичними структурами; навчати монологічного і діалогічного мовлення за темою «Пори року. Свята. Різдво»; удосконалювати навички аудіювання, читання; розвивати увагу, уяву, логічне та творче мислення, естетичне сприйняття дійсності; створювати позитивну мотивацію до навчання; прищеплювати любов до природи; виховувати інтерес до предмета.

Урок №5
Тема. Пори року. Свята.
Мета: активізувати тематичну лексику; ввести тематичні одиниці й мовні зразки з теми «Пори року. Свята. Різдво»; вчити описувати пори року; практикувати у вживанні множини іменників і дієслова TO BE у 3-й особі множини теперішнього часу; вчити перекладати речення і словосполучення з антонімами; практикувати в читанні і перекладі речень і запитань з різними граматичними структурами; навчати монологічного і діалогічного мовлення за темою «Пори року. Свята»; удосконалювати навички аудіювання, читання; розвивати увагу, уяву, логічне та творче мислення, естетичне сприйняття дійсності; створювати позитивну мотивацію до навчання; прищеплювати любов до природи; виховувати інтерес до підготовки свят.

Урок №6
Тема. Пори року. Свята.
Мета: повторити тематичні одиниці й мовні зразки з теми «Пори року. Свята. Різдво»; практикувати в описі пори року; практикувати у вживанні множини іменників і дієслова TO BE у 3-й особі множини теперішнього часу; вчити перекладати речення і словосполучення з антонімами; практикувати в читанні і перекладі речень і запитань з різними граматичними структурами; навчати монологічного і діалогічного мовлення за темою «Пори року. Свята»; удосконалювати навички аудіювання, читання; розвивати увагу, уяву, логічне та творче мислення, естетичне сприйняття дійсності; створювати позитивну мотивацію до навчання; прищеплювати любов до природи; виховувати інтерес до підготовки свят.

Комментариев нет:

Отправить комментарий