Тема №4 «Merry Christmas» (6 уроків)
Урок №1
Тема. Пори року. Кольори.
Мета: активізувати тематичну
лексику, ввести тематичні одиниці й мовні зразки з теми «Погода. Пори року»;
вчити вживати множину іменників і дієслово TO BE у 3-й особі множини теперішнього часу; навчати
монологічного і діалогічного мовлення за темою «Погода. Пори року»;
удосконалювати навички аудіювання, читання; розвивати увагу, уяву, логічне та
творче мислення, естетичне сприйняття дійсності; створювати позитивну мотивацію
до навчання; прищеплювати любов до природи; виховувати інтерес до предмета.
Урок №2
Тема. Пори року. Кольори.
Мета: активізувати тематичну
лексику; ввести тематичні одиниці й мовні зразки з теми «Погода. Пори року»;
вчити описувати пори року; практикувати у вживанні множини іменників і дієслова
TO BE у 3-й особі множини теперішнього часу; вчити
перекладати речення і словосполучення з антонімами; практикувати в читанні і
перекладі речень і запитань з різними граматичними структурами; навчати
монологічного і діалогічного мовлення за темою «Погода. Пори року»;
удосконалювати навички аудіювання, читання; розвивати увагу, уяву, логічне та
творче мислення, естетичне сприйняття дійсності; створювати позитивну мотивацію
до навчання; прищеплювати любов до природи; виховувати інтерес до предмета.
Урок №3
Тема. Пори року. Свята.
Мета: активізувати тематичну
лексику; ввести тематичні одиниці й мовні зразки з теми «Погода. Пори року»;
вчити описувати пори року; практикувати у вживанні множини іменників і дієслова
TO BE у 3-й особі множини теперішнього часу; вчити
перекладати речення і словосполучення з антонімами; практикувати в читанні і
перекладі речень і запитань з різними граматичними структурами; навчати
монологічного і діалогічного мовлення за темою «Погода. Пори року»;
удосконалювати навички аудіювання, читання; розвивати увагу, уяву, логічне та
творче мислення, естетичне сприйняття дійсності; створювати позитивну мотивацію
до навчання; прищеплювати любов до природи; виховувати інтерес до предмета.
Урок №4
Тема. Пори року. Свята. Різдво.
Мета: активізувати тематичну
лексику; ввести тематичні одиниці й мовні зразки з теми «Пори року. Свята.
Різдво»; вчити описувати пори року; практикувати у вживанні множини іменників і
дієслова TO BE у 3-й особі множини теперішнього часу; вчити
перекладати речення і словосполучення з антонімами; практикувати в читанні і
перекладі речень і запитань з різними граматичними структурами; навчати
монологічного і діалогічного мовлення за темою «Пори року. Свята. Різдво»;
удосконалювати навички аудіювання, читання; розвивати увагу, уяву, логічне та
творче мислення, естетичне сприйняття дійсності; створювати позитивну мотивацію
до навчання; прищеплювати любов до природи; виховувати інтерес до предмета.
Урок №5
Тема. Пори року. Свята.
Мета: активізувати тематичну
лексику; ввести тематичні одиниці й мовні зразки з теми «Пори року. Свята.
Різдво»; вчити описувати пори року; практикувати у вживанні множини іменників і
дієслова TO BE у 3-й особі множини теперішнього часу; вчити
перекладати речення і словосполучення з антонімами; практикувати в читанні і
перекладі речень і запитань з різними граматичними структурами; навчати
монологічного і діалогічного мовлення за темою «Пори року. Свята»;
удосконалювати навички аудіювання, читання; розвивати увагу, уяву, логічне та
творче мислення, естетичне сприйняття дійсності; створювати позитивну мотивацію
до навчання; прищеплювати любов до природи; виховувати інтерес до підготовки
свят.
Урок №6
Тема. Пори року. Свята.
Мета: повторити тематичні
одиниці й мовні зразки з теми «Пори року. Свята. Різдво»; практикувати в описі
пори року; практикувати у вживанні множини іменників і дієслова TO BE у 3-й особі множини теперішнього часу; вчити
перекладати речення і словосполучення з антонімами; практикувати в читанні і
перекладі речень і запитань з різними граматичними структурами; навчати
монологічного і діалогічного мовлення за темою «Пори року. Свята»;
удосконалювати навички аудіювання, читання; розвивати увагу, уяву, логічне та
творче мислення, естетичне сприйняття дійсності; створювати позитивну мотивацію
до навчання; прищеплювати любов до природи; виховувати інтерес до підготовки
свят.
Комментариев нет:
Отправить комментарий