Літній мовний табір



Нормативні документи


Звіт
про роботу літнього табору
комунальної установи
Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27,
м. Суми, Сумської області
Протягом трьох тижнів з 02 по 19 червня 2015 року у комунальній установі Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 було організовано роботу літнього профільного табору «Юність» та пришкільного табору «Веселка». Цього літа у таборах відпочивали, подорожували та змагалися 230 учнів. У профільному таборі працювали два загони. Навчання іноземній мові поєднувалося з кращими виховними методиками, процес пізнання – з відпочинком. Виховний процес у таборі організовувався за тематичними днями: «День європейських мов», «День англомовних країн», «День здоров’я», «День довкілля», «День мистецтва», «День професії» та інші. Учні мали змогу брати участь в ігрових програмах – подорожах, вікторинах, інтелектуальних марафонах, мовознавчих калейдоскопах, конкурсах міні-проектів. Педагогами Воліною О.І. й Гайдай Т.А. проведені години спілкування «Значимість вивчення іноземної мови», «Моє здоров’я у моїх руках», круглий стіл «Цей великий таємничий світ». Із великим задоволенням учні взяли участь у рольовій грі «SOS», де утворювали «Червону книгу» табору, у якій разом з класними керівниками та вчителями – предметниками зазначили  представників рослинного й тваринного світу на території табору, обговорили кліматичні та метеорологічні умови місцевості англійською мовою. Вихованці пришкільного профільного табору визначили проблеми довкілля та  зазначили шляхи їх подолання. Під час проведення музичної вітальні «У світі музики» учні обговорювали різні музичні стилі, дізналися цікаві факти про походження музики та історію її розвитку. Учениці 10-А класу, учасниці вокального ансамблю навчального закладу, представили глядачам музичні композиції груп ABBA, the Beatles, Scorpions.
Не менш цікавим і змістовним був відпочинок молодших вихованців у пришкільному таборі «Веселка».  Щоденно вони поринали в загадковий поки що світ англійської мови. Це й розважальна програма «Свята – це чудово», і квест «Мовний олімп», і літературна гра «Юний перекладач», ну і, звичайно, перегляд улюблених мультфільмів, і караоке – співи дитячих пісень. Учителі англійської мови проводили спортивні розминки, ігри, індивідуальні  та командні змагання, діти інсценували казку англійською мовою, вивчили привітання, виготовили вітальні листівки до дня народження, провели багато інших цікавих хвилин спілкування іноземною мовою. У роботі педагогів використано різні інтерактивні методики, відео- та аудіо-матеріали, елементи арт-терапії (малювання, колажі з використанням природних матеріалів, конкурси, вікторини, призи та сюрпризи).
Так малечі з 1-х класів учитель Слепенко М.О. запропонувала захоплюючу подорож країною English на  «Веселому потязі». Діти відвідали Фонетичну, Лексичну, Граматичну станції, де повторили букви алфавіту, заповнювали пропуски в словах та реченнях, давали відповіді на питання про свою родину.
Під час проведення конкурсної програми «Хто знає англійську краще?» (учитель Безручко О.В.) учні 2-х класів отримали телеграму від Смішариків, у якій вони повідомили, що Злий Чаклун заховав літо за сімома королівствами, і щоб отримати ключі від дверей семи королівств, вони повинні виконати сім завдань з чотирьох видів мовленнєвої діяльності.
Учні 3-х класів брали активну участь у позакласному заході  «Фестиваль квітів» (учитель Колонтаєвська Ю.М.), участь у якому запам’яталась яскравими костюмами, назвами і поясненням значень весняних та літніх квітів, віршами, загадками, ребусами та піснями про квіти, а також створеною власноруч аплікацією букету для друга.
Учитель Валюх О.О. запропонувала учням 4-х класів поринути в атмосферу українських та англійських традицій святкування. Діти повторили основні мовленнєві фрази теми «Свята», переглянули мультфільм «Вечірка», драматизували діалоги «Улюблене свято», зробили монологічне висловлювання про традиції свят у родині.



Заходи 
7. Idioms

8 комментариев:

  1. Велике дякую за цінну інформацію! Мені як вчителеві початківцю вона є дуже корисною! Дякую і високо ціную ваш професіоналізм!

    ОтветитьУдалить
  2. Спасибі сердечне! Нових успіхів та натхненної праці!!!

    ОтветитьУдалить
  3. Спасибі сердечне! Нових успіхів та натхненної праці!!!

    ОтветитьУдалить
  4. а сценарій можно подивитися

    ОтветитьУдалить
  5. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  6. Дякую за корисні поради. Скажіть,будь ласка,на основі якого нормативного документу розроблено положення про мовну школу?

    ОтветитьУдалить
  7. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  8. Спасибі за корисні поради,Оксано. Скажіть ,будь ласка,на основі якого документу розроблено Положення про мовну школу?

    ОтветитьУдалить