Матеріали для 1 класу



Конспекти уроків для 1 класу

Тема №1: «Я, моя сім’я, друзі» (3 уроки)
Урок №1
Тема. Привітання. Знайомство з предметом.
Мета: ознайомити учнів з новим предметом, підручником; ввести нові лексичні одиниці; навчити дітей вітатися, прощатися; розвивати навички усного мовлення; виховувати зацікавленість до іноземної мови; вчити поважати один одного.

Урок №2
Тема. Знайомство.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними, граматичними; вчити правильно вимовляти нові слова; навчити дітей вітатися, прощатися з однокласниками; розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих, зацікавленість до іноземної мови.

Урок №3
Тема. Знайомство.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними, граматичними; вчити правильно вимовляти нові слова; активізувати навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; навчити дітей запитувати імена однокласників і реагувати на це запитання; розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих, зацікавленість до іноземної мови.
Обладнання: підручник, мультимедійне обладнання, відеоматеріал до уроку, аудіо запис з піснею, макет Смайлика, МістераTongue, м’яч .

Тема №2: «Шкільне життя» (7 уроків)
Урок №4
Тема. Школа.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними, граматичними; ввести нові ЛО теми «Школа»; вчити правильно вимовляти нові слова; активізувати навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; вчити дітей запитувати імена однокласників, їхні почуття і реагувати на ці запитання; розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих, зацікавленість до іноземної мови.

Урок №5
Тема. Моя школа.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними, граматичними; ввести нові ЛО теми «Школа»; вчити правильно вимовляти нові слова; активізувати навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; вчити вести діалог, запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи на ці запитання; розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих, зацікавленість до іноземної мови.

Урок №6
Тема. Шкільні речі.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними, граматичними; повторити ЛО теми «Школа»; тренувати у правильній вимові слів; активізувати навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; вчити вести бесіду – діалог, запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи на ці запитання; тренувати у виконанні команд; ввести літери алфавіту Аа, Вb; розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, письма; розвивати пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих, зацікавленість до іноземної мови.

Урок №7
Тема. Шкільні речі.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними, граматичними; повторити ЛО теми «Школа»; тренувати у правильній вимові слів; активізувати навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; вчити вести бесіду – діалог, запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи на ці запитання; тренувати у виконанні команд; ввести літери алфавіту Сс, Dd; розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, письма; розвивати пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих, зацікавленість до іноземної мови.

Урок №8
Тема. Шкільні речі.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними, граматичними; повторити ЛО теми «Школа»; тренувати у правильній вимові слів; активізувати навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; вчити вести бесіду – діалог, запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи на ці запитання; тренувати у виконанні команд; повторити вивчені літери алфавіту; ввести літери алфавіту Ee, Ff; розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, письма; розвивати пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих, зацікавленість до іноземної мови.

Урок №9
Тема. Повторення. Шкільні речі.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними, граматичними; повторити ЛО теми «Школа»; тренувати у правильній вимові слів; активізувати навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; практикувати у веденні бесіди – діалогу, запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи на ці запитання; повторити вивчені літери алфавіту; розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, письма; розвивати пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих, зацікавленість до іноземної мови.

Тема №3: «Моя сім’я» (4 уроків)
Урок №10
Тема. Моя родина.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними, граматичними; ввести ЛО теми «Моя сім’я», назви членів родини; вчити вживати граматичні структури I have got a __, This is a __; тренувати у правильній вимові слів; активізувати навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; практикувати у веденні бесіди – діалогу, запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи на ці запитання; повторити вивчені літери алфавіту; розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, письма; розвивати пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих, зацікавленість до іноземної мови.

Урок №11
Тема. Моя родина.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними, граматичними; повторити ЛО теми «Моя сім’я», назви членів родини; вчити вживати граматичну структуру I have got a __, This is a __; тренувати у правильній вимові слів; активізувати навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; практикувати у веденні бесіди – діалогу, запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи на ці запитання; повторити вивчені літери алфавіту; ввести літери Gg, Hh; розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, письма; розвивати пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих, зацікавленість до іноземної мови.

Урок №12
Тема. Моя родина.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними, граматичними; повторити ЛО теми «Моя сім’я», назви членів родини; вчити вживати граматичну структуру I have got a __, This is a __; тренувати у правильній вимові слів; активізувати навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; практикувати у веденні бесіди – діалогу, запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи на ці запитання; повторити вивчені літери алфавіту; ввести літери Ii, Jj; розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, письма; розвивати пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих, зацікавленість до іноземної мови.

Урок №13
Тема. Моя родина.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними, граматичними; повторити ЛО теми «Моя сім’я», назви членів родини; вчити вживати граматичну структуру I have got a __, This is a __; тренувати у правильній вимові слів; активізувати навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; практикувати у веденні бесіди – діалогу, запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи на ці запитання; повторити вивчені літери алфавіту; ввести літери Kk, Ll; розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, письма; розвивати пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих, зацікавленість до іноземної мови.

Комментариев нет:

Отправить комментарий