Конспекти уроків для 1 класу
Тема №1: «Я, моя сім’я, друзі» (3 уроки)
Урок №1
Тема. Привітання. Знайомство з предметом.
Мета: ознайомити учнів з новим предметом, підручником; ввести
нові лексичні одиниці; навчити дітей вітатися, прощатися; розвивати навички
усного мовлення; виховувати зацікавленість до іноземної мови; вчити поважати
один одного.
Урок №2
Тема. Знайомство.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх
спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними,
граматичними; вчити правильно вимовляти нові слова; навчити дітей вітатися,
прощатися з однокласниками; розвивати мовну компетентність, навички усного
мовлення, пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих,
зацікавленість до іноземної мови.
Урок №3
Тема. Знайомство.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх
спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними,
граматичними; вчити правильно вимовляти нові слова; активізувати навички
вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; навчити дітей запитувати імена
однокласників і реагувати на це запитання; розвивати мовну компетентність,
навички усного мовлення, аудіювання, пам'ять, увагу; виховувати ввічливість,
повагу до оточуючих, зацікавленість до іноземної мови.
Обладнання: підручник, мультимедійне обладнання, відеоматеріал до
уроку, аудіо запис з піснею, макет Смайлика, МістераTongue, м’яч .
Тема №2: «Шкільне життя» (7 уроків)
Урок №4
Тема. Школа.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх
спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними,
граматичними; ввести нові ЛО теми «Школа»; вчити правильно вимовляти нові
слова; активізувати навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків;
вчити дітей запитувати імена однокласників, їхні почуття і реагувати на ці
запитання; розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання,
пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих, зацікавленість до
іноземної мови.
Урок №5
Тема. Моя школа.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх
спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними,
граматичними; ввести нові ЛО теми «Школа»; вчити правильно вимовляти нові
слова; активізувати навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків;
вчити вести діалог, запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи на
ці запитання; розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення,
аудіювання, пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих,
зацікавленість до іноземної мови.
Урок №6
Тема. Шкільні речі.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх
спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними,
граматичними; повторити ЛО теми «Школа»; тренувати у правильній вимові слів;
активізувати навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; вчити
вести бесіду – діалог, запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи
на ці запитання; тренувати у виконанні команд; ввести літери алфавіту Аа, Вb;
розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, письма;
розвивати пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих,
зацікавленість до іноземної мови.
Урок №7
Тема. Шкільні речі.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх
спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними,
граматичними; повторити ЛО теми «Школа»; тренувати у правильній вимові слів;
активізувати навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; вчити
вести бесіду – діалог, запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи
на ці запитання; тренувати у виконанні команд; ввести літери алфавіту Сс, Dd;
розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, письма;
розвивати пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих,
зацікавленість до іноземної мови.
Урок №8
Тема. Шкільні речі.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати
за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними, граматичними; повторити
ЛО теми «Школа»; тренувати у правильній вимові слів; активізувати навички
вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; вчити вести бесіду – діалог,
запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи на ці запитання;
тренувати у виконанні команд; повторити вивчені літери алфавіту; ввести літери
алфавіту Ee, Ff; розвивати мовну компетентність, навички усного
мовлення, аудіювання, письма; розвивати пам'ять, увагу; виховувати ввічливість,
повагу до оточуючих, зацікавленість до іноземної мови.
Урок №9
Тема. Повторення. Шкільні
речі.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх
спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними,
граматичними; повторити ЛО теми «Школа»; тренувати у правильній вимові слів;
активізувати навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків;
практикувати у веденні бесіди – діалогу, запитуючи імена однокласників, їхні
почуття і реагуючи на ці запитання; повторити вивчені літери алфавіту;
розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, письма;
розвивати пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих,
зацікавленість до іноземної мови.
Тема №3: «Моя сім’я» (4 уроків)
Урок №10
Тема. Моя родина.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх
спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними, граматичними;
ввести ЛО теми «Моя сім’я», назви членів родини; вчити вживати граматичні
структури I have got a __, This is a __; тренувати у правильній вимові слів; активізувати
навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; практикувати у веденні
бесіди – діалогу, запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи на ці
запитання; повторити вивчені літери алфавіту; розвивати мовну компетентність,
навички усного мовлення, аудіювання, письма; розвивати пам'ять, увагу;
виховувати ввічливість, повагу до оточуючих, зацікавленість до іноземної мови.
Урок №11
Тема. Моя родина.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх
спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними,
граматичними; повторити ЛО теми «Моя сім’я», назви членів родини; вчити вживати
граматичну структуру I have got a __, This is a __; тренувати у правильній вимові слів; активізувати
навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; практикувати у веденні
бесіди – діалогу, запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи на ці
запитання; повторити вивчені літери алфавіту; ввести літери Gg, Hh;
розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, письма;
розвивати пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих,
зацікавленість до іноземної мови.
Урок №12
Тема. Моя родина.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх
спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними,
граматичними; повторити ЛО теми «Моя сім’я», назви членів родини; вчити вживати
граматичну структуру I have got a __, This is a __; тренувати у правильній вимові слів; активізувати
навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; практикувати у веденні
бесіди – діалогу, запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи на ці
запитання; повторити вивчені літери алфавіту; ввести літери Ii, Jj;
розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, письма;
розвивати пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих,
зацікавленість до іноземної мови.
Урок №13
Тема. Моя родина.
Мета: розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх
спостерігати за явищами англійської мови – фонетичними, лексичними,
граматичними; повторити ЛО теми «Моя сім’я», назви членів родини; вчити вживати
граматичну структуру I have got a __, This is a __; тренувати у правильній вимові слів; активізувати
навички вживання лексичного матеріалу попередніх уроків; практикувати у веденні
бесіди – діалогу, запитуючи імена однокласників, їхні почуття і реагуючи на ці
запитання; повторити вивчені літери алфавіту; ввести літери Kk, Ll;
розвивати мовну компетентність, навички усного мовлення, аудіювання, письма;
розвивати пам'ять, увагу; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих,
зацікавленість до іноземної мови.
Комментариев нет:
Отправить комментарий